poniedziałek, 6 lipca 2009

Jestem kim Jestem


Jestem bardzo młodą osobą na skali wieczności. Tak na dziś to osiemnaście plus 40 lat praktyki.
Pasjonatka nieustannie za fascynowana doskonałością natury. Otaczam się roślinami, pod moją opieką mam boksera i kotkę ... odwiedza mnie naprawdę dużo ptaków, które nieustannie zabawiają mnie swoim śpiewem, tak wyrażając wdzięczność za dokarmianie. Wszystkie te ptaki żyją na wolności i jest ich wiele gatunków na których szczerze mówiąc nie znam się.
Żyjąc w harmonii z naturą zdobywam co raz nową wiedzę o sposobach jakimi się posługuje wypełniając Wielkie Prawo i jednocześnie doskonale bawię się przy utrzymywaniu własnej równowagi.
Zajmuję się czymś co roboczo nazwałam "instrukcją obsługi człowieka" i właśnie tym chcę podzielić się z Wami na tym blogu.
Pozdrawiam serdecznie.
Hania sansai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz