niedziela, 11 kwietnia 2010

Moja aktywność


Moja aktywność
czyli
Gabinet Pod Aniołami

Jakie anioły spotykamy na swojej ziemskiej wędrówce? Każdy człowiek ma zindywidualizowane pojęcie na temat aniołów. Najczęściej kojarzymy z istotą bezcielesną ze skrzydłami, czasem jako wiry bajecznie kolorowej energii itp. itd. Niezwykle rzadko widzimy anioła w człowieku, szczególnie gdy jego zachowanie jest nam niewygodne. Anioły nieustannie prowadzą nas przez życie i to różnymi drogami. Uczę tych dróg, które sama poznałam poprzez kursy i seminaria : reiki, wybaczania,uzdrawiania, runy, aspektologia i inne.
Dla mnie Anioł to emanacja samego stwórcy. Dla ludzkich oczu przyjmuje często nieoczekiwane formy materialne. To może być cudowna roślina, zabawne zwierzę lub inny człowiek. Zawsze przekazuje bezwarunkową miłość i jest rzetelny. Budzi moje wyższe uczucia przez piękno i zachwyt lub przez łzy i traumę. Zawsze pokazuje w jakim położeniu jest moja ocena samej siebie, jak kocham siebie i w związku z tym jaka jest moja zdolność kochania innych.
I jeszcze jedno - jak postrzegam własnego anioła, który przez moje ciało pokazuje miłość.

Mam wolną wolę i wybieram swoje doświadczenia. Idę swoją drogą zachwycona i radosna lub pełna żalu goryczy i pretensji. Koniec tej drogi to bezwarunkowa miłość i to w obu przypadkach.
Długo szłam tą drugą drogą, aż w końcu przebudziłam się. Teraz oddaję się do dyspozycji Aniołów i pomagam innym ludziom w ich własnym przebudzeniu.

Zgodnie z etycznymi zasadami dr Usui stale dążę do wysokiego poziomu rozwoju duchowego oraz pogłębiania wiedzy i umiejętności jako uzdrowiciel. Samo dysponowanie znakami nie uwalnia człowieka z konieczności poszerzania horyzontów, samokształcenia i rozwoju duchowego.
Jako Wielki Mistrz Reiki prowadzę kursy i inicjacje Reiki. Więcej o tym możesz przeczytać tu http://kursyreiki.blogspot.com/ , tam też jest podany kontakt do mnie. Jeśli też pragniesz poznać tą drogę, skontaktuj się ze mną, sprawdź czy odpowiadam Tobie jako sansai - i dzwoń, zapraszam.
Moją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzielę się z innymi podczas kursów i seminariów robionych w małych grupach od 1 osoby po najwyżej 5 uczestników.
Natomiast w artykułach przedstawiłam zebrane doświadczenia z mojej drogi życiowej, Tao która jest sama w sobie celem i są one edytowane tu http://homoseparatus.blogspot.com/ .
Pozdrawiam z Miłością.
Hania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz