niedziela, 12 września 2010

Przeznaczenie ... los ... wolna wola


Wszyscy wcieleni na Ziemi żyjemy w zdeterminowanych warunkach. Jest to nasze przeznaczenie, które starannie opracowywaliśmy przed narodzinami a następnie okryliśmy się płaszczem zapomnienia i zeszliśmy na Ziemię.

Ten plan na obecne życie opracowywaliśmy bardzo starannie, wielokrotnie konsultujemy z Istotami Światła i zatwierdzamy przez Boskość ... zawiera on dosłownie wszelkie doświadczenia, które dusza wybrała dla siebie na określone wcielenie.

W momencie gdy następuje zatwierdzenie i następują wybrane okoliczności - gotowa i pełna zapału dusza rusza na Ziemię. Tu plan staje się przeznaczeniem i od tego momentu raczej korekt już nie ma.

Następuje kolejny etap, etap realizacji w warunkach ziemskich.

Jak realizujemy swój plan - to jest nasz los. I tu zaczyna się spektrum wszelkich możliwości wyboru, co nazywamy wolną wolą (nie mylić z samowolą).

Przykładowo jestem kobietą ... i to jest zdeterminowane. Jednak jaką jestem kobietą - to już mój wybór. To ja wybieram czy jestem zalękniona, zgorzkniała ... czy odwrotnie, niezależnie od okoliczności, mam miłość do innych istot i uśmiech dla każdego.

Większość ludzi nie chce nawet słyszeć o tych, zawsze prostych, zasadach życia ..... po prostu wybierają wątpiący umysł i usilnie przekonują siebie i innych, że to nie ich wybór.

No cóż - takie ich prawo, ja ze swej strony z całą miłością życzę wszystkim istotom by były szczęśliwe z dokonywanych wyborów.



W miłości mego serca do twego.

Hania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz